Friday, August 12, 2005

!!有offer!!

星期三second in, 佢話比offer我! 原來佢係呂記D師姐黎ga!!真攪笑!! 好開心呀~~
星期四上去傾offer...即係今日! 要去G2000買衫lar...佢話一定要藍、黑、灰既Executive dressing!!入貨了!!

痴線ga...20/8, 26/8 要去考牌lar!!!16/8去做mock!!好似好急咁!! 不過最考早著既...快D考晒又可以快D pick up lar!! 好事黎既~ 咁就唯有生吞2本書la...haha...亞Step話: "Chiu,夠晒時間la!! " Haha.... Hope so~聽日就去溫書!!無問題既!!!讀書ja ma! haha..!^.^

今日去Causeway Bay既時候竟然撞到高人!!佢係MTR度..我落車...當時有D眼訓...佢係MTR度大叫我" 亞SUE~~~~~"好一把長而低沉既聲音叫醒jor我...但我好似比唔到反應佢咁...基本上係黎唔切反應!! 我"e" jor一聲之後就轉身走jor...好似好無禮貌咁..haha...可能果時我夢緊遊la~

呢2日都去jor搵係灣仔做緊野既亞柑食lunch~

黎緊我要閉關自修...大家無乜事都唔好搵我住lar~~等我考完試先la!!等我呀!!!

唉...去唔到o'camp...29/8 start strat training ar....好想去呀~~~~~表弟入jor ME 呀~~

"睇你既desire有幾強lar,Sue!!"

1 Comments:

At Friday, August 12, 2005 6:33:00 AM, Blogger angus said...

恭喜曬啦!
下次食飯又有人包底啦!

 

Post a Comment

<< Home