Saturday, August 20, 2005

第四日

星期二開始番工..actually我都唔知星期二開始....我仲以為番去only操past paper tim!
直至今天...番jor3日...都開心呀!感覺會學到好多野...個個都係精英! Challenge District!! 好想快D學多D野!快D pick up!! 好challenging呀!! Feel so good!

呢2日都係同幾個男仔食lunch...有1個係同我一team既同事...美國番黎既~其餘3個都係港大既intern!港大真係港大...佢地令我好impressed!尤其有個叫ar John既...真係好利害!!點解人地都係咁大(Year 2升Year 3..不過唔知幾多歲wor!ha!)...個difference可以係咁大既?係City...印象中都未見過好似佢呢類人...識jor佢地之後...先切身感受到CityU同HKU點解無得比既原因...個素質真係差好遠呢~haha...

明天考Paper I...9:00am 北角呢!!! 之後同你去街街!! Sorry呢...呢幾日都忘於溫書...無乜時間....不過我地爭取時間...番工搭車時先傾lor~~haha~~

3 Comments:

At Saturday, August 20, 2005 10:11:00 AM, Blogger 波波 said...

加油sue...咁我就唱完K又問下你考成點!
不過我深信當然係好...yeah~~haha...

 
At Sunday, August 21, 2005 7:03:00 AM, Anonymous hazel said...

有新diary喎...不錯呢....
你開始返工記得搵我食lunch呀....

 
At Wednesday, August 24, 2005 8:27:00 AM, Anonymous Anonymous said...

心心:
HEY>>>讀書讀到點先...番工有冇靚仔先...
hku..當然唔同啦...勁人集中地ma>>haha>>得閒搵下我啦..

 

Post a Comment

<< Home