Tuesday, August 09, 2005

"波子"

ha...Carman...我所講既波子係我既dog dog呀~~乜你而家先知咩??? 個名我呀爸改ga!!

係呀!我都加入jor你地bloger既行列lar!!! 其實你地點知有blogger既?!?我覺得有blogger就好似有自己既website咁...又靚...又可以加歌...自己整background都仲得!!幾好咁!!不過有時有D慢呢~.~ 同埋你地知唔知可唔可以set posting D default ga??有無人可以答我呢?!?

剛剛去完24樓沖涼! 佢地既wing wing同妹妹(<---2隻都係dog!一隻係混種西施+魔天使;另一隻係芝娃娃)好攪笑ga....ha....妹妹雖然好細粒..但好勇猛!! 今晚 Wan Hoi Lines 打黎叫我去interiew...都係星期三...雖然呢間都係大野...但好似..個心都唔係度....而家淨係好想入到AIA...雖然唔知"arm"唔"arm自己...但我只知係呢個moment我想做lor~ 但你叫我去理in 萬海...睇下咩情形...um....但要做多份preparation wor! 做好AIA個份preparation先算la!!


If u think u can, u can!!!

3 Comments:

At Tuesday, August 09, 2005 8:54:00 AM, Blogger 波波 said...

加油啊阿sue....我地o的保單靠你喇!haha....
你想set 咩default啊?我順便send埋hello俾你...咁你咪可以through hello post 相上去個blogger度lor...好方便架!

 
At Tuesday, August 09, 2005 8:55:00 AM, Blogger 波波 said...

sue..你個頭版仲咩咁多個blogger開左架...haha...delete緊o的喇...

 
At Thursday, August 11, 2005 9:25:00 AM, Blogger SimpleSue said...

Carman: 我想set default 每次我D new post 都會係large字體同第二個front呀!有無得set ga?!?

我都知有個叫"hello"既野放相既!得閒我會d/l gar lar!

我delete jor D多餘blogger lar!!

 

Post a Comment

<< Home